piątek, 10 kwietnia 2015

Timelapse Collection - Cloud Atlas

Nareszcie mam możliwość zaprezentowania efektu mojej pracy w produkcji filmów typu timelapse.
Film ten jest wynikiem wielu godzin spędzonych  w plenerze - zbierając materiał, oraz przed komputerem - w postprodukcji. 

Wszystkie sceny zlokalizowane są w Alpach Bawarskich, w mojej okolicy.
Kolekcja składa się z 10 filmów, z czego dwa wykonane za pomocą techniki HDR (drugi oraz ostatni).
Warto zaznaczyć, że sprzęt przeze mnie użyty jest niedrogi, aczkolwiek
w zupełności wystarczający, więc każdy może rozpocząć swoją przygodę
z tą techniką fotografii.

Inspiracją do tytułu kolekcji była muzyka z filmu: "Cloud Atlas".

Sprzęt:
- Canon 1100d
- Obiektyw 18-55mm f/3.5
- Wężyk spustowy
- Statyw
- Głowica fotograficzna Sky-Watcher Virtuoso


Serdecznie zapraszam do oglądania!






Oto kilka zdjęć "zakulisowych":






Zapraszam na moją stroną FB: https://www.facebook.com/pages/Maculapse/1598725237031116?ref=aymt_homepage_panel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz